Room was great, bathroom was just okay. Breakfast was almost an ordeal. For the price we would give it 4 out of 5 but it was like having breakfast on a round about, bathroom was tired, the low point of the room.
Ratings for all except service based on website. rating on SERVICE based on experience
for reasons entirely out of my control, I had to cancel my stay 24hrs beforehand. I called to let them know. I advised I had to cancel and the reply was (word for word)
” ok , that's still chargeable”. NO ' I'm sorry to hear that' NO ”maybe we can find another date so you don't lose your money”... no ' we can't refund you but do you want a credit on account'.
if I'd have phoned 12 hours earlier my money would have been refunded or I could have amended my booking.
the blame was put on TRIP as I was told ' you booked through them and they wont help you.
So I'll be avoiding this place when I go up for my trip, and I'd advise others to avoid places with staff as uninterested as here.
Really clean room and friendly service. It’s periodic features are very charming. The pork belly on the dinner menu was so tender and succulent. Really enjoyed the stay. Highly recommended.
Right in the centre of town. Bar in reception area and a pub connected to it.
Parking is good. Rooms are large. Breakfast was decent as well.
Great location to visit pitlorchy and the surrounding areas
ผผู้เข้าพักA lovely stay with an upgrade to a cottage, all quickly and efficiently arranged. This was a trip in honour of an annual expedition for my late wife Caroline and I to the Pitlochry area for autumn. Caroline always wanted to stay in the lovely cottages so it was fate and her sparkle that helped with the upgrade.
Food is incredible and a wide selection of choices along with fantastic, friendly service and drinks. Very good to eat and sit by the river in warmer times. Terrific breakfast too.
The cottage was spacious and kept warm. Very comfy. They are not new so you must allow for some quirky spaces and layouts. It was lovely to have that space to relax.
Port Na Craig is a 10/15m walk from the town over the suspension bridge or the dam. It's a beautiful walk but be careful near water. Pitlochry is a beautiful town that Caroline and I have enjoyed for years and I'll continue to honour her by visiting. Thanks to the Port Na Craig team for making me so welcome and for the prosecco for toasting Caroline. Much appreciated.
ผผู้เข้าพักRight in the centre of town. Bar in reception area and a pub connected to it.
Parking is good. Rooms are large. Breakfast was decent as well.
Great location to visit pitlorchy and the surrounding areas
ผผู้เข้าพัก
Ratings for all except service based on website. rating on SERVICE based on experience
for reasons entirely out of my control, I had to cancel my stay 24hrs beforehand. I called to let them know. I advised I had to cancel and the reply was (word for word)
” ok , that's still chargeable”. NO ' I'm sorry to hear that' NO ”maybe we can find another date so you don't lose your money”... no ' we can't refund you but do you want a credit on account'.
if I'd have phoned 12 hours earlier my money would have been refunded or I could have amended my booking.
the blame was put on TRIP as I was told ' you booked through them and they wont help you.
So I'll be avoiding this place when I go up for my trip, and I'd advise others to avoid places with staff as uninterested as here.
ผผู้เข้าพักKenmore is a beautiful location and the area is a stunning area of natural beauty in Scotland. That said, having stayed at this resort before, I was disappointed with the cleanliness and maintenance of not only the lodges but the leisure centre. The lodge itself had peeling wall paper and chips around light switches and old frying pans, all things which are easily maintained and/or changed. The pool area is lovely but pool was cold and one of only two showers were out of order due to a cracked base in the ladies. This was a relatively cheap break but despite this I do feel the Kenmore club is looking a little shabby and in much need of an overhaul or at least some renovation to keep up with the neighbouring hotels and lodges which are more modern and well kept
ผผู้เข้าพักA lovely hotel in a quiet setting. Bar service was a bit slow but available most times during the day. Food service was ok. Breakfast was good… wide variety… although fruit could have been fresher, ( apple was brown). Dinner at night was ok. Entertainer was good, enjoyed his music and cheerfulness. Difficult to get a taxi on the day we left and was pouring with rain. Staff were really helpful and took us to the train for which we were really grateful! I suggest booking a cab the day before.
Our room was comfortable and a good size. However the bathroom window curtains need attention. A shower curtain pinned up with press studs wasn’t appropriate for security and privacy!
We would stay again.
ผผู้เข้าพักOn arrival we had a warm welcome with complimentary drinks and shown to our gorgeous room. The staff couldn't have been more helpful and friendly.
The added extras and attention to detail were exquisite and in my book should be a 5 star hotel.
Everything from the food and drink to the surroundings was absolutely beautiful.
Also don't worry about taking wellies as they can be provided along with dry robes.
Would definitely recommend to anyone thinking of staying here and will be back.
KKatherineReally clean room and friendly service. It’s periodic features are very charming. The pork belly on the dinner menu was so tender and succulent. Really enjoyed the stay. Highly recommended.